الناالنا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

ستاره زندگي

اول مهر

1393/7/2 9:18
نویسنده : الهام
714 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم؛ از ديروز (1 مهر 1393) به كلاس آمادگي رفتي، مربي‌هاتم عوض شدن، دو تا شون رو هم دوس داري. خيلي خوشال بودي و همش ميگفتي مامان من ديگه بزرگ شدم.

ماماني فدات

النا

ديروز تولد بابايي هم بود.

كلي سر كادو كردن هديه‌هاش گريه كردي. ميگفتي چرا تولد وحيده، چرا واسه من هيچي نميخري ماماني.

دختر لوس مامان دوس داره هميشه تولد خودش باشه.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی فاطمه
2 مهر 93 10:35
سلام مادرعزیز خدافرزند دلبند نازتو برات حفظش کنه ازطرف من روی ماهشا ببوس عزیزم خواستم یک سایت بهت معرفی کنم که تمام مامانااونجا جمع هستند وماهانه قرعه کشی داره وجوایزی مثل تبلت پلاک طلا کارت هدیه پکیج هدیه میده ویکسری پزشک هست که میتونی سوالاتتادرهرزمینه از اونا بپرسی من اونجا به اسم مامی فاطمه جون عضوم اگر دعوتما قبول کردی بیاتااونجابیشترباهم آشنابشم لطفااز آدرس زیر بیابه جمع مادرها ممنونم عزیزم http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامان النا
3 مهر 93 11:05
ایشالا دانشگاه رفتنت عزیزم. ماسکت هم خیلی نازه. تولد بابایی هم مبارک.
الهام
پاسخ
ممنون عزیزم.
خاله الهه
8 مهر 93 18:54
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم النا
الهام
پاسخ
منم عاشقتم. موچ موچ موچ
خاله محدثه
28 بهمن 93 15:37
سلام ]
الهام
پاسخ
ĸoѕαr
15 اردیبهشت 94 14:58
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
الهام
پاسخ
سلام عزيزم. ممنونم بابت مهربونياتون. حتماً ميام پيشتون.